16.01.2013

Odkrycie roku! - Crispy Natural

Moje odkrycie zeszłego roku, czym nie miałam jeszcze przyjemności się na blogu podzielić. Owoce w formie czipsów:



Bąbel dotychczas wcinał jabłko, oraz jabłko o smaku banana. Truskawki czekają w kolejce na otwarcie. Na opakowaniu truskawek widnieje informacja, że są dla dzieci powyżej 3 roku życia, jednak zagadką jest dla mnie dlaczego, przecież truskawki się podaje dużo wcześniej. W każdym razie na pewno na dniach otworzymy i spróbujemy czy są tak samo smaczne jak jabłuszka. Bąbel należy do dzieci które lubią między posiłkami co nieco pochrupać, dotychczas poza plasterkami zwykłego jabłka, zaspokajała potrzebę chrupania ziarnami słonecznika, preparowanym ryżem lub kukurydzianymi chrupkami. Teraz doszły do tego te oto czipsy. Szkoda tylko, że mają tak mało smaków. Nie ma na przykład samej marchewki, jest tylko o smaku papryki. Są niestety dość drogie jeśli przeliczać na zwykły owoc, taka mała paczuszka kosztuje około 2.50.

6 komentarzy:

  1. Nie widziałam takich wcześniej. Mój też lubi chrupać. Daję mu chrupki i biszkopty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zamiast biszkoptów niekiedy herbatniki, a zamieniliśmy je na nie tylko dlatego że nam w napoczętej paczce za długo leżały i się robiły twarde jak kamloty ;)

      Usuń
  2. Ja znam podobne z HIPP. Pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hipp też ma takie czipsy? Pierwsze słyszę ;)

      Usuń
  3. Musimy koniecznie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń