30.09.2013

Wspomnienie lata

30 września godzina 7 rano, termometr zaokienny pokazuje 5 stopni. Zima idzie, nie ma co..
Choć lubię jesień, lubię też i zimę, bo każda pora roku ma w sobie coś wyjątkowego, to jednak żal mi że tak szybko to lato minęło.
Żal mi że już nie wychodzimy z domu przed 8 do piekarni po chrupiące bułeczki i że nie zjadamy ich na ławeczce na placu zabaw grzejąc się w porannym jeszcze niezbyt upalnym słońcu. I że Martynka nie może już zasypywać bosych stópek w piaskownicy, pluskać się w baseniku..
Nie powinnam narzekać, bo dziś pomimo że chłodno to od rana słonko pięknie świeci i byłyśmy przed drzemką na długim spacerze w poszukiwaniu kasztanów. Ale tak jakoś po prostu, najzwyczajniej żal mi że tak szybko ten letni czas minął.
Oficjalnie pożegnałam lato zgrywając z telefonu lipcowo-sierpniowe zdjęcia, aby zrobić miejsce na nowe, jesienne. I tak siedzę i wspominam.












11 komentarzy:

  1. mi też szkoda, że lato już minęło.... jakoś mam wrażenie, że strasznie szybko w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo wrażenie. No nic, pozostaje nam odliczać czas do następnego lata ;)

      Usuń
    2. I ja się dołączam do tych co im lato śmignęło w mgnieniu oka... szkoda!

      Usuń
  2. Ale juz panna :) piękne wspomnienia. Faktycznie lato szybko sie skonczylo, a i jesien nie taka jak rok temu... Zima chyba wczesnie sie zacznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko zima nie była dłuższa niż ta poprzednia ;)

      Usuń
  3. A ja się cieszę z tej jesieni, może dlatego, że nowy lokator zagości w domku choć nie powiem posiedziałabym sobie na dworku z kawką w ręku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku też bym się bardzo cieszyła! :)

      Usuń
  4. Bardzo szybko minęła. U nas na Mazurach na prawdę było go mało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas raczej sporo gorących słonecznych dni było, ale za szybko przeleciały ;)

      Usuń
  5. odliczam już do następnego lata :)

    OdpowiedzUsuń