15.10.2013

17 komentarzy:

  1. Ależ cudne prezenty.
    Od razu widać że impreza udana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwulatka zadowolona więc impreza zaliczona do udanych ;)

      Usuń
  2. super imprezka!!! fajnie, że jeszcze jedna się szykuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak będzie co roku, dwie imprezy urodzinowe ;)

      Usuń
  3. 100 lat ;-)
    ale super prezenty my tez mamy kuchnie dostała moja Julcia na ur 2 ale taką malutką ;p
    z resztą na fotce w poprzedniej notce widac ;)
    Pozdrawiam i u mnie new

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja chyba się z początku czaiłam na tą co macie ;) Na allegro widziałam w rewelacyjnej cenie wydające dźwięki kuchenki i na zdjęciach wyglądały na normalne duże w stosunku do stojących obok nich dzieci, ale jak doczytałam wymiary to mówię o nie jakie maleństwa ;)

      Usuń
  4. zaraz zaraz, a czy Tinka to nie urodziła się 19?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak zostało już tylko dwa dni, albo w zasadzie dzień jeden, to Martynce z okazji 2 lat stąpania po świecie, życzę wszystkiego najlepszego!!! Spełnienia marzeń Maluszku :)

      Usuń
  5. Ale fajnie :) nie dość, że dwa razy dmuchanie świeczek to jeszcze druga impreza! Super! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat!
    U nas też była powtórka dmuchania świeczek;)
    Impreza udana, to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze Jubilatko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Martynka baaaaaaaardzo wszystkim dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń