05.11.2013

16 komentarzy:

  1. U mnie taki cykl funkcjonuje od pół roku i muszę przyznać, że... mam radochę przeglądając sobie zdjęcia z całego miesiąca i potem wybierając te, które wrzucam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie już na kilku blogach i postanowiłam też coś takiego zrobić, uwielbiam oglądać zdjęcia a jakoś średnio na to czasu jest, a dzięki temu chociaż raz w miesiącu będzie ku temu okazja ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Złe doświadczenia z pieczenia chleba zmusiły nas do koczowania przed piekarnikiem i kontrolowania sytuacji na bieżąco co by nie był twardy jak kamień :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Im więcej się dzieje tym przyjemniej czas upływa ;)

      Usuń
  4. wow malowanki poszły już w ruch:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowanki są na topie już od kilku miesięcy, gdzieś od czerwca czy lipca ;) A z każdym miesiącem coraz ładniej i dokładniej idzie Martynce kolorowanie :D

      Usuń
  5. Ja uwielbiam dużo zdjęć.
    Sama mam zawsze problem wybrać kilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zdjęcia, mamy ich już dwa zewnętrzne prawie pełne dyski ;) A jak przychodzi do wywoływania to jest problem które wybrać

      Usuń
  6. lalki ślicznie razem leżą. co to za jedna z fioletowymi włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tylko w chwilę po złożeniu kołyski tak ładnie leżały ;)) Fioletowowłosa lala to http://allegro.pl/fruit-kids-owocowe-laleczki-winogronowa-wys-24h-i3684559371.html jest ich chyba z 6 rodzajów :)

      Usuń
  7. też mam zamiar zrobić takie"last month" tyle zdjęć leży bezużytecznych w folderach, trzeba je wykorzystać! pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I okazja jest przynajmniej do przeglądania tych zdjęć, powspominania ;)

      Usuń
  8. Jestem za! Bo uwielbiam oglądać takie zdjęcia. Samo zycie ;)

    OdpowiedzUsuń