24.11.2013

Świąteczne książeczki na Mikołajki - propozycje

Nic tak nie wprawia mnie w nastrój świąteczny, jak czytanie świątecznych historii. Kiedyś były to książki w stylu "9 wigilii", dziś są to książeczki dla dzieci. I choć jeszcze mamy listopad, my już się pomału w nastrój świąteczny wprawiamy przeglądaniem i czytaniem tychże książeczek.


W styczniu pisałam o dwóch bożonarodzeniowych [klik]. Wczoraj kupiliśmy taką:
źródło: olesiejuk.pl

Miała być dla kuzynki, ale Martynce się spodobała więc chyba trzeba będzie drugi egzemplarz nabyć :)
Na tegoroczne Mikołajki Tinusiek dostanie:

źródło: merlin.pl
źródło: alejka.pl

A to inne propozycje świątecznych książek dla dzieci, które w oko mi wpadły w ostatnich dniach:

źródło: weltbild.com
źródło: empik.com
źródło: empik.com
źródło: ceneo.pl
źródło: znak.com.pl

A Wy macie swoje ulubione świąteczne książeczki?

14 komentarzy:

  1. Noo u nas to KONIECZNIE opowieść Wigiijna:) choć w różnych wersjach:) MEGA magia.. i uwielbiam jej przesłanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest jakaś jej wersja odpowiednia ilością tekstu dla dwulatków? ;) Muszę się rozejrzeć, bo Opowieść Wigilijną uwielbiam!

      Usuń
  2. My właśnie wczoraj dostałyśmy świąteczną książkę w prezencie, ale jeszcze nie spotkała się z usnaniem:) Mamy też jakieś wydanie Świątecznej Dory i Jagoda wielbi ją strona po stronie popadając w piski i zachwyty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dory bajki nie oglądamy ale na przyszłość zapamiętam gdyby ją Martynka polubiła ;)

      Usuń
  3. bardzo fajne książeczki, ale ja świąt jeszcze nie czuję ;)

    p.s. widzę, że bierzesz już udział w jednym z konkursów mySafety, ale zapraszam i do mnie, Twoje szanse na wygraną wzrosną ;) http://zwyczajnamama.blogspot.com/2013/11/my-safetysmyk-bezpieczenstwo-dla.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już zaczynam czuć święta :D

      Usuń
  4. My nie mamy żadnych nowych w tym roku, ale niektóre Twoje aż kuszą okładkami. Chyba się przejdę po księgarniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są moje jeszcze ;) Nasze to tylko te trzy pierwsze do Peppy, reszta to te które chciałabym w Martynki biblioteczce mieć ;)

      Usuń
  5. Naszą ulubioną świąteczną jest rozkładana Cichutko Mikołaju
    http://www.empik.com/cichutko-mikolaju-chrostowska-sufa-jolanta,prod170023,ksiazka-p
    Kupiliśmy ją jak Kuba był mały. Ostatnio przeczytałam ją Mai i teraz wyciągamy ją parę razy dziennie.
    Ja bardzo lubię takie świąteczne historie więc co roku kupujemy jakąś nową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkładanki uwielbiamy! Szkoda że Wasza niedostępna jest w empiku bo chciałam ją już w koszyku umieścić ;)

      Usuń
  6. hmmmm jeszcze się nie zastanawiałam :)
    ale skorzystam z którejś z twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo a ja to od dawna myślę nad tym, na Gwiazdkę prezenty mamy już kupione ;)

      Usuń
  7. O może z czegośćskorzystam, bo wciąż nie mamy prezentu na mikołaja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czasu już niewiele zostało do mikołajek ;)

      Usuń