23.01.2014

Foppapedretti Myo Tronic + nowa kolekcja DeAgostini

Odwiedził nas dziś kurier. Przywiózł ze sobą dwie całkiem małe i całkiem lekkie paczuszki.


Otwieramy, a tam...



Wózek! Nieoczekiwanie aczkolwiek całkiem spodziewanie zakłóciło nam dziś przygotowywanie obiadu to cudo - Foppapedretti Myo Tronic.
Dlaczego zakłóciło? Bo ja natychmiast musiałam go wypróbować! A jak już rozpakowałam i złożyłam, to Martynka się na niego władowała. I tak jej się spodobał napęd na tylne koła, że kazała się wozić i wozić i wozić... I zarządziła nawet wyjście na spacer. A pizza w piekarniku się przypalać zaczęła. Ale nic tam, przecież obiad nie zając nie ucieknie! Wrzuciłyśmy w ogromną wózkową torbę najpotrzebniejsze rzeczy i ruszyłyśmy w teren. Niestety zdjęć na śniegu i lodzie nie będzie, bo w telefonie są. Szukam i szukam końcówki  Bluetooth od lapka co by je przerzucić, lecz znaleźć nie mogę. Więc tylko krótko powiem: jestem pod ogromnym wózkowym wrażeniem!

A skoro już wyszłyśmy z domu, udałyśmy się po gazetę. A raczej po pierwszą część kolekcji "Przyjaciele z lasu", której reklamę dziś rano w telewizji zauważyłam.



I powiem wam, że bardzo mi się te zwierzątka spodobały. Cena pierwszego numeru jest oczywiście promocyjna i wynosi 4.99. Regularna cena to 24.99. Lekko dużo mi się wydaje, dlatego wciąż rozważam, kolekcjonować czy nie?

[Zdjęcia wykonane aparatem Panasonic Lumix DMC-GF6K]
http://shop.panasonic.pl/DMC-GF6K/DMC-GF6KEG-K,pl_PL,pd.html

7 komentarzy:

  1. Chętnie obejrzałabym ten wózek dokładniej. Napiszesz o nim coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te książeczki z zabawkami. Nie wiem czy warto musiałabym pomacać, żeby ocenić
    A wózek fajny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. -> Królowa Karo jasne że napiszę coś więcej, będzie dużo o wózku i dużo filmów będzie, tylko go porządnie przetestujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ->patita zabawki są jak dla mnie bardzo fajne :)) Tylko za dwie małe figurki i małą książeczkę 25zł to trochę sporo wydaje mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała taką furę przetestować!! Testowała go już blogerka z mamawozibardziej.blogspot.com ;)
    Pozdrawiam
    Www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wózek z napędem elektrycznym? Ciekawe :) Też mamy chrapkę na te książeczki z figurkami, ale cena regularna odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń