10.01.2014

16 komentarzy:

  1. Ja tej zimy jeszcze nie lepiłam bałwana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się raz udało, ale śnieg niestety w mgnieniu oka stopniał ;))

      Usuń
  2. skąd wzięliście to zdjęcie ze śniegiem to ja nie mam pojęcia :))
    Ale superowy robot kuchenny i toster. Zabawa na całego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xawery tyle śniegu nam przyniósł, jedyny pozytyw jaki w tym huraganie był ;)) Niestety bardzo szybko stopniał ;))

      Usuń
  3. Fajnie zobaczyć śnieg- chociaż na zdjęciu :) U nas w tym roku jeszcze nie sypnęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas właśnie sypie! Z deszczem co prawda, ale trochę biało się zrobiło ;))

      Usuń
  4. najbardziej podoba mi się zdjęcie ze śniegiem... tęsknię za widokiem białego puchu za oknem:)

    http://www.alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, takiego puchatego, bielutkiego śniegu, mnóóóóstwa śniegu na którym można pojeździć na sankach ;)) Oby to co właśnie sypie za oknem, było zapowiedzą śnieżnych dni!

      Usuń
  5. Skąd wzięłaś śnieg? U nas ani śladu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xavier nam go przyniósł, ale tylko na chwilę ;))

      Usuń
  6. Ale przyjemnie, świątecznie , ale skąd wy macie tyle śniegu, u nas na razie nie ma co marzyć o bałwanku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xavier nam go przyniósł ;)) I jak wyżej pisałam, był tylko przez krótką chwilę ;))

      Usuń