20.01.2014

Nasza domowa codzienność.

Dziś będzie duuużo zdjęć. Jako że przed południem zaczął padać marznący deszcz i nie przestawał aż do wieczora, udało nam się wyskoczyć tylko rano na bardzo krótki spacer, a tak to cały dzień spędziłyśmy w domu we dwie - uwieczniałyśmy nasze dzisiejsze poczynania ;))
Gotowi do oglądania?

























[Wszystkie zdjęcia zostały wykonane za pomocą aparatu systemowego Panasonic Lumix DMC-GF6K.]
http://shop.panasonic.pl/DMC-GF6K/DMC-GF6KEG-K,pl_PL,pd.html

8 komentarzy:

  1. Jak ci się udało wyhodować takie storczyki.... Moje wiecznie zdychają:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... nie wiem :D Ja sama się dziwię że one tak rosną! Bo mnie się rośliny raczej nie trzymają, zapominam o podlewaniu itp ;) A storczyki to jedyne roślinki jakie mi pięknie rosną i kwitną. Ten duży ma już cztery lata i kwitnie dosłownie co chwilę, gubi kwiatki by zaraz nowe pączki wypuścić. Może dobrze im po prostu w tym oknie ;)) Bo hodowcą to ja się nazwać nie mogę, moja rola ogranicza się do nalania im wody raz kiedyś jak sobie o tym przypomnę i wyrzuceniu opadniętych przekwitniętych kwiatków ;))

      Usuń
    2. Ja też zapominam... Ale moim to chyba słońca brak albo wszystkiego :)

      Usuń
    3. Moje stoją w oknie od zachodu, słońca nie mają praktycznie ani odrobiny ;))

      Usuń
  2. Mimo wszystko dzień aktywny.
    Mój storczyk nie chce zakwitnąć już prawie rok :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień aktywny jak najbardziej, nie ma czasu na leniuchowanie [niestety] ;)) A storczyki, jak wyżej napisałam, nie mam pojęcia dlaczego mi tak rosną i co chwilę kwitną bo ja się nimi w ogóle nie zajmuję w sumie ;))

      Usuń
  3. Widzę, dzień pełen wrażeń. My jesteśmy na etapie, kiedy akcesoria kuchenne są lepsze do zabawy niż najlepsze zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie dni :) Widzę, że u Was też klocki pełnią istotną rolę :) A co do storczyków - rzeczywiście ładne, i powiem Ci, że moje też kwitną jak szalone, a jestem okropną ogrodniczką - wszystko mi usycha a storczyki nie :) Może w tym właśnie jest ukryty klucz do ładnych storczyków :D

    OdpowiedzUsuń