02.01.2014

Nowy rok, nowe możliwości, nowy blog.

W sumie to nie taki nowy, bo adres się tylko zmienił. I wygląd się zmienia, nie zwracajcie jeszcze na niego uwagi bo na pewno nie będzie taki jaki obecnie jest. Miał już taki zostać, ale się pochrzaniło z podstronami które dziwacznie wyświetlał :/ Więc jutro wieczorem znów zmiany szablonowe. Ale już Wam się pokazujemy w nowej odsłonie, no bo ile można zwlekać.

Skąd te zmiany, nazwy i w ogóle, wyjaśnione zostanie na dniach w "o nas" kiedy tylko wszystko do końca ogarnę. Jak wiecie Facebook też się zmienił nazwowo, wyglądowo zaskoczymy Was za kilka dni.

Mam nadzieję, że zostaniecie tutaj z nami :)
A strefa-malucha jak pisałam na Fb, nie znika tylko się zmienia. Jak, po co i dlaczego tego również dowiedzie się w późniejszym czasie. Przecież nie można tak wszystkiego od razu zdradzać, czyż nie? ;)


20 komentarzy:

  1. Ło mamo znowu muszę Was podlinkować :P A ja leń jestem nooo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden klik i link zmieniony ;)) Mnie to teraz czeka linkowanie każdego od nowa, bo się lista czytelnicza nie chce tutaj przenieść ;((

      Usuń
  2. Zmiany są potrzebne, też o tym myślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rok to chyba idealna pora na zmiany ;))

      Usuń
  3. Ej a co w końcu z eggusiami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś tak pomysł podupadł ;)) Brak mi czasu aby je tworzyć ;))

      Usuń
  4. JA już sobie dodałam nowy adres i oczywiście zaczytuję się dalej :) Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :))
      Mnie wieczorem czeka dodawanie wszystkich adresów bo kurka nie chcą się przenieść ze strefy i muszę ręcznie przepisywać ;(

      Usuń
  5. Lubię takie zmiany :) Na pewno na lepsze! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być inaczej jak tylko na lepsze ;))

      Usuń
  6. Kurcze jak Wy (mam na myśli mamy, które mają takie fajne blogi) to robicie?? Lubię grzebać w ustawieniach, ale jakoś średnio mi to ostatnio wychodzi... A więc zapisuje nowy adres, bo to podstawa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo to trzeba grzebać w htmlu ;))

      Usuń
  7. U mnie w nowym roku też zmiana nazwy i wyglądu bloga :)

    OdpowiedzUsuń