04.03.2014

Youtubowy przegląd filmowy

Jako że nie mam przez ostatnie wieczory w ogóle czasu, a spowodowane jest to mega recenzją na Videotesty nad którą siedzę dziś już czwarty (czy piąty?) wieczór z kolei i której końca wciąż nie widać (nie ma to jak zmiany koncepcji w trakcie..), postanowiłam zrobić dziś tak na szybko przegląd naszych filmów. Tych najpopularniejszych, o. :)) Może ktoś jeszcze ich nie widział?

A o książkowym youtubowym cyklu nie zapomniałam, co to to nie. Będzie w swoim czasie, czyli jak się uporam z recenzją Huroma ;))
Tymczasem, Sony Vegas się odpala, Word z tekstem czeka na wprowadzenie kolejnych zmian, zdjęcia na obróbkę.. A pomarańcze na sok się skończyły, a przydałby się teraz.. Do północy znów pewnie zejdzie. Mam nadzieję, że wybaczycie?

Nic to, lecimy z youtubowym przeglądem filmowym. Szczęśliwa siódemka na kanale Strefa Malucha:

1. Wózek Ballerina Babyactive


2. Leżaczek bujaczek Fisher Price


3. Krokodyl i wesołe klocki Fisher Price


4. Wózek Hauck Citi


5. Interaktywny Kubuś Puchatek


6. Huśtawka Arti Beauty


7. Wózek Baby Design Sprint


Może ktoś jeszcze nie zna naszego kanału, to na początek może się zapozna ze szczęśliwą siódemką ;)) A ja uciekam. Czas to pieniądz jak mówią, więc niestety z bólem serca na dziś koniec blogowania. Z ogromnym bólem, bo tyle chciałabym napisać! Echś..

0 komentarze:

Prześlij komentarz