01.05.2014

Daj się porwać magii kropek z "Naciśnij mnie"



Wydawnictwo Babaryba nasz youtubowy cykl książkowy rozpieściło, bo jak widzieliście na facebooku, zasypało nas ogromem książek! Niedawno pokazywałam wam Kolory, dziś przyszedł czas na bestseller gatunku: Naciśnij mnie.








Któż z was nie zna Naciśnij mnie? Założę się, że bardzo mały odsetek jest mam, które o książce ani słowa nie słyszały. Sporo zapewne będzie takich, które wahają się czy kupić ją czy nie - jak ja.

Naciśnij mnie, to 56 stron rewelacyjnej zabawy w przekręcanie, pocieranie, dmuchanie, klaskanie, no i naciskanie rzecz jasna. To nauka kolorów i liczenia. To poznawanie pojęć prawo i lewo. To książka, która wciąga bez reszty i po jej przeczytaniu odczuwa się niedosyt. Mój maluch ciągle odczuwa niedosyt.

Naciśnij mnie, choć nie ma zbyt wiele tekstu, a ilustracje składają się z kilkunastu kropek - ma w sobie magię.












A jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości, koniecznie obejrzyjcie nasz film. I dajcie się porwać magii kropek...


I nie mała Martynka swoje trzy grosze do filmu oczywiście wtrącić musiała :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz