20.07.2014

Uważajcie na podróbki szczotki Tangle Teezer.

Skusiłam się w końcu na szczotkę łudząco do Tangle Teezera podobną, którą w sieci sklepów Biedronka można było kupić w zestawie ze skrzypem polnym, a cena zestawu to 15zł bez grosza. Skusiłam się i po pierwszym użyciu rzekłam: rewelacja! Po drugim użyciu entuzjastycznie wychwalałam dwukrotnie tańszą podróbkę. Po umyciu głowy wiedziałam, że nigdy, NIGDY nie kupię więcej podróbek!

 



Co to jest Tangle Teezer?
To szczotka, która rozczesuje nawet najgorsze supełki na włosach, delikatnie i skutecznie. Bez bolesnego szarpania włosów. Szczotki te mają, jak czytamy na stronie producenta "...innowacyjny kształt ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa..."



Na pierwszy rzut oka, różnicy nie widać. Poza tym, że oryginał jest opisany zarówno na zewnątrz, jak i w środku.



Wiecie, że szczotka ta jest otwierana i można używać jej jako schowka na np gumki do włosów? Ja nie wiedziałam. Dowiedziałam się dopiero, jak przy którymś upadku złamał się jej jeden zatrzask i się nie domyka ;))


Mam dziurawe ręce. Mój TT upadał mi milion razy, a wciąż żyje i ma się dobrze. Używam go przy suszeniu włosów, czego teoretycznie nie powinno się robić, ale ja lubię czesać suszone włosy i co na to poradzę? Sądzę, że przez to ma tak powyginane ząbki, ale mogę się mylić. Być może jest to naturalny etap użytkowania szczotki, bo nie zmieniałam jej od lat. Zupełnie szczerze napiszę teraz, że jest to jedyna szczotka która rozczesuje moje wiecznie plączące się włosy. Żaden grzebień nie radzi sobie tak dobrze jak ona.
Nienawidzę jak robią mi się supły na włosach, ale się robią bo wiecznie nie mam czasu iść do fryzjera. Czesząc się grzebieniem, bym się chyba wyskalpowała. Czesząc się TT, długo bo długo bo nieraz nawet i 10 minut ten supeł czesać muszę, ale jestem spokojna że moje włosy za bardzo na tym nie ucierpią.

I teraz najważniejsze. Sprężystość ząbków. Zobaczcie zresztą sami, jak zachowują się ząbki w Tangle Teezer i biedronkowym odpowiedniku, pod naciskiem palca:



W TT nic się nie dzieje. Ząbki od razu wracają do pierwotnej postaci.



Tu jak widzicie, nie tak od razu się one prostują.

No nie polecam wam podróbki. Jak po pierwszym użyciu myślałam, że napiszę tu pieśń pochwalną dla Biedronki za taniego teezera, tak im dalej w las, tym ta pieśń cichła aż w końcu nie będzie jej wcale. Tak bardzo jak lubię Tangle Teezera, tak nie jestem zadowolona z jego taniego odpowiednika.



[To nie jest reklama. TT kupuję sobie sama.]
Jeśli chcesz kupić szczotkę Tangle Teezer, koniecznie sprawdź gdzie zrobisz to najtaniej: klik.

0 komentarze:

Prześlij komentarz