20.10.2014

Jak przygotować się do ciąży?

Każda przyszła mama wie, jak ważne w jej diecie są witaminy i minerały. Jak ważny dla rozwoju malucha jest kwas foliowy. I jak ważne jest ograniczenie/porzucenie wszelakich używek.
Ręka w górę, kto nie lubi kawy?


No dobra przyznam się: ja nie lubię - tej zwykłej takiej sypanej z fusami. Wypić wypiję jak już w kubku mam, ale żeby mi jakoś bardzo smakowało czy też żebym miłością pałała do niej, to nie mogę powiedzieć. Lubię za to domową latte. I cappuccino pod różnymi postaciami, a także wybrane odmiany kawy smakowej.
Pewnie się zastanawiacie, co to ma do rzeczy tytułowej. Ano ma i to wiele. Bo kawa to używka jak wiadomo i jak wiadomo, w ciąży z jej ilością przesadzać nie można. Ale co zrobić, kiedy ochota na nią jest i to nie raz, a kilkukrotnie w ciągu dnia?
Sięgnąć po Mama Coffee.


Mama Coffee to suplement diety przeznaczony dla planujących, dla będących w ciąży oraz dla karmiących. To połączenie zbożowej kawy, kwasu foliowego i kompleksu witamin. Mamy do wyboru trzy smaki: wanilię, toffii i naturalną kawę. I przyznać trzeba, że aromat wanilii i toffii jest w tych kawach lekko wyczuwalny. Zwłaszcza w zapachu. O, tak - pachną po prostu cudnie!

Moja ulubiona:


I już wiem, po co sięgnąć w ciąży kiedy najdzie ochota na kawę.

Ps. Pamiętacie kąpiele maluszków w krochmalu? Ja nigdy tego nie robiłam, sposób ten wydawał mi się strasznie przestarzały. Nie miałam pojęcia co daje ten krochmal, a ewentualne gotowanie tego wszystkiego odstraszało na samą myśl. Miałam okazję ostatnio przetestować na własnej skórze, o co z tym krochmalem chodzi. Podobno działa korzystnie na podrażnienia, łagodzi objawy alergii i AZS, a także polecany jest dla skóry suchej i wrażliwej. A krochmal Ninio BioLife przygotujemy dodatkowo bez gotowania - wystarczy wsypać go do wanny z ciepłą wodą i wymieszać. I tutaj pojawiają się schodki. Wsypuję, mieszam i są grudki. Następnego dnia: wsypuję, mieszam i są grudki. Nie wiem, co robię źle. Natomiast jeśli przy jakimś kolejnym antybiotyku (oby jak najpóźniej) znów wyhoduję sobie odczyny alergiczne, z pewnością sprawdzę czy działa łagodząco :))

____
Wpis powstał przy współpracy z firmą Adamed

0 komentarze:

Prześlij komentarz