10.11.2014

Świąteczne Odliczanie #2 - Prezenty dla przedszkolaka

Nie mamy jeszcze połowy listopada, a ja już myślę o prezentach pod choinkę. Wolę kupić wcześniej, nie na ostatnią chwilę. Więc zapewne pod koniec listopada wszystkie prezenty znajdą się już w garderobie - pytanie tylko, co to będzie? Tego jeszcze tak do końca nie wiem. Ale wiem, co na pewno ucieszyłoby Martynkę.


W liście do Mikołaja, który tworzyłyśmy niedawno, znalazł się pociąg Duplo. Ten mniejszy zestaw dostała na urodziny, teraz marzy o dużym.


Alternatywą którą niedawno znalazłam, a która również by Martynkę na pewno ucieszyła, jest pociąg Peppy. Klocki Big, niby kompatybilne z Duplo, ale nie jestem pewna czy ryzykować? I czy ten pociąg jeździ?


Od razu wpadły mi w oko inne zestawy Peppy z klocków Big.



Miał ktoś z Was do czynienia z klockami Big i potrafi porównać ich jakość do Duplo? Na allegro roi się od Hello Kitty i Pszczółek Mai. Zastanawiam się, czy może by nie wziąć jakiegoś małego zestawu z pszczółką na próbę i zobaczymy co to jest.

A jeżeli już przy Peppie jesteśmy, to nie może zabraknąć do kolekcji kolejnego zestawu. Co by wolały Wasze Maluchy, domek na drzewie czy rakietę?



Zauroczył mnie ostatnio Globus Vtech i chyba się w końcu na niego skuszę. Macie? Chętnie poznam Wasze opinie na jego temat.


Martynkę za to, za sprawą reklam w tv zauroczyły ćwierkające ptaszki i chodzące pieski i próbuje nas na nie naciągnąć za każdym razem jak jesteśmy w sklepie :))



Ciastolina Play Doh również znajdzie się u nas pod choinką. Najprawdopodobniej Chuck, którego dziś zobaczyłam w gazetce Biedronki w dobrej cenie ;))


Zainteresowały mnie również drewniane zestawy konstrukcyjne. Ciekawe, czy by sobie Martynka poradziła ze skręcaniem.


Domek dla lalek, to coś o czym marzy chyba większość dziewczynek? My jeszcze nie mamy takiego z prawdziwego zdarzenia, jeszcze nie znalazłam takiego, który by mnie powalił na kolana wyglądem, ale nie powalił ceną ;))


Prawdopodobnie pod choinką znajdzie się również jakiś drewniany zestaw spożywczy do krojenia. Myślę o pizzy.


No i gry. To jest to, co ostatnio oglądam w internecie namiętnie i szukam tych najfajniejszych, najciekawszych dla trzylatka. Póki co w oko wpadły mi te dwie:



A Wy już wiecie, co Mikołaj przyniesie Waszym Maluchom 24 grudnia?
____
Niebawem jeszcze więcej prezentowych inspiracji dla dzieci od niemowlaków po przedszkolaki - na stronie dzieciaki-testuja.pl więc jeżeli nie macie jeszcze pomysłu, obserwujcie nas tam :))

0 komentarze:

Prześlij komentarz