16.11.2014

W tym roku Mikołaj kupuje w Lidlu i Biedronce

Oglądaliście świąteczne katalogi Lidla i Biedronki? Jeżeli jeszcze nie, koniecznie to zróbcie. Będzie tyle super zabawek w super cenach! My już mamy całą listę tego, co chcemy kupić.


Klocki Duplo - jak wiadomo, ich nigdy za wiele. Dlatego takiej okazji cenowej nie można przepuścić!


Domek dla lalek. Martynka ma póki co tylko domek Peppy. Od jakiegoś czasu rozglądam się za takimi dla lalek. Ten spodobał mi się wizualnie i kolorystycznie. Rozważałam jeszcze domek z Lidla, który będzie w kolorach bardziej neutralnych, większy i bez wyposażenia - ale tamten nie ma niestety schodów, więc jak lalki będą wchodzić na piętro? ;)


Play-Doh z Chuckiem. Jak zobaczyłam cenę to powiedziałam że nie przepuszczę okazji ;)


Klocki konstrukcyjne. Pamiętam, że miałam takie plastikowe z których można było różne rzeczy budować i że była z nimi zawsze świetna zabawa! Dla Martynki więc też chcę.


Drewniana pizza do krojenia. Będą też inne zestawy, ale chyba skuszę się na pizzę bo jej jeszcze nie mamy.

A poza tym to z niecierpliwością będę oczekiwać poświątecznych wyprzedaży zabawek. Rok temu w Biedronce kupiliśmy mega tanio puzzle, parking dla aut i drewniane klocki. Liczę w tym roku też na dodatkowe łowy, tylko ciiicho nic nie mówcie żeby Marcin się nie dowiedział co planuję ;))

0 komentarze:

Prześlij komentarz