14.12.2014

Świąteczne odliczanie #6: list OD Mikołaja zupełnie za darmo!

Wiele ostatnio się pojawia stron, które oferują wysłanie listu od Mikołaja wprost do naszego Maluszka. Rok temu się jeszcze tematem nie interesowałam, ale teraz - gdzie nie spojrzeć, tam nas namawiają na list. Ceny ich niby nie są duże, ale ja Wam dzisiaj zdradzę, jak mieć taki list zupełnie za darmo!


No dobra - nie zupełnie za darmo. Trzeba przecież kupić kopertę.

Do stworzenia swojego własnego listu od Mikołaja, potrzebne są:
- kolorowanka z motywem świątecznym do wydruku (ja użyłam dwie, jedną z Mikołajem i drugą z prezentami)
- program do graficznej obróbki, najprostszy nawet w stylu Picasy darmowej
- pomysł na tekst

Tak oto wygląda list dla Martynki. Ocenzurowałam tylko jego treść, bo była bardzo spersonalizowana :))


Po wydrukowaniu pokolorowałam obrazki, aby nabrał barw - jeżeli nie macie drukarki, można w każdym punkcie ksero za kilka groszy stronę A4 wydrukować. I na koniec, w zależności od potrzeb albo list wysyłamy pocztą zaadresowany do dziecka, albo dostarczamy go 6 grudnia razem z upominkiem od Mikołaja (my tak zrobiliśmy).

10 minut roboty z tym, a radość Martynki była nie do opisania!

0 komentarze:

Prześlij komentarz