13.04.2015

Serca mam dwa..

Dziś tak nie za długo - chciałam tylko wyjaśnić, dlaczego nas mniej w internetach. Mam ogromną nadzieję, że wkrótce się to zmieni, ale na chwilę obecną nie potrafię robić nic innego, jak tylko spać.. Najchętniej 24h na dobę! Wszystkiemu winien oczywiście On - Kropek, który w obecnym tygodniu podobno ma cztery milimetry i waży cały jeden gram.


Niech Was nie zmyli mieszkanko Martynki na zdjęciu powyżej - to dopiero ósmy tydzień, ale coś czuję, że lada moment a brzuszysko ogromne mi wyskoczy. Czas tak szybko pędzi, dopiero dziś sobie uświadomiłam, że to już dwa tygodnie jak wiemy, że Kropek tam jest. A przysięgłabym, że trzy dni temu podglądaliśmy go na usg.

W związku z tym, troszkę się tutaj pozmienia - jak tylko wieczna senność odejdzie w siną dal i pozwoli mi normalnie w ciągu dnia i wieczorami funkcjonować. Oby to szybko nastąpiło, bo wbrew pozorom ja nie lubię spać :))

0 komentarze:

Prześlij komentarz