15.09.2015

Czwarte urodziny Martyny

Październik coraz bliżej, a wraz z nim wielkimi krokami zbliżają się czwarte urodziny Martyny. Jak co roku, nie mogę się doczekać tego dnia! W tym roku będzie "elsowy" tort - początkowo myślałam, żeby kupić lalkę Elsę i stworzyć tort-suknię z nią w środku, ale wydaje mi się że za dużo roboty z tym.. Za rok, jak już nie będę mieć wielkiego brzucha zrobię na pewno!
A jak urodziny, to i prezenty - to nieodłączny element przecież. I dziś o prezentach właśnie będzie.


Gdy zapytasz Martynkę, jaki prezent chciałaby dostać na urodziny, odpowie że helikopter, zamek Elsy i konia.
A co dostanie?

1. Helikopter. Chociaż nie wiem, czy to bardziej prezent dla niej czy dla jej taty? Kiedyś namówił ją na helikopter i od tego czasu, co kilka[dziesiąt] dni przypomina jej się i mówi, że by chciała nim latać. No i ma go obiecanego na urodziny przez tatę. I chyba tylko ja mam wrażenie, że po tygodniu trafi do szafy. Ale no dobra - zobaczymy.
2. Koń na biegunach. Martynka już dawno nadała mu imię - Mistral. Nie wiem skąd ta nazwa, z jakiejś bajki? W każdym razie Mistral na pewno się u nas pojawi. Ale naszukać się za nim musiałam, bo większość koni dostępnych na rynku jest małych.
3. Zamek Elsy z klocków Lego. Co prawda od sześciu lat, ale jakiś czas temu wyjęliśmy Martynce nasze Lego i pomimo że budowanie z nich nie idzie jeszcze zbyt dobrze (z tych najmniejszych elementów w sensie), to kiedy ma budowlę stworzoną, fajnie się potrafi nią bawić. A że elsomania nie mija, jestem pewna że zamek sprawi duuużo radości.
4. Puzzle Mapa Polski Trefl. Już dawno chciałam je kupić. Teraz jest ku temu okazja, także na pewno znajdą się wśród prezentów.
5. Mini puzzle CzuCzu. Strasznie mi się spodobały - wszystkie wzory! Ale chyba jeżyk i jelonek zostaną ostatecznie zamówione.
6. Globus Vtech. Znalazł się na liście prezentów, gdyż po Martynki fascynacji kulą ziemską, mapą i globusami doszłam do wniosku, że coś w tym stylu musimy mieć. Na zwykły globus myślę, że jest jeszcze za mała, a z tego przynajmniej czegoś będzie się mogła nauczyć poprzez zabawę.

Lista prezentów urodzinowych tym sposobem została zamknięta. Ale przed nami Gwiazdka! Tutaj póki co, nie mam żadnych pomysłów. Więc jeżeli macie jakieś sugestie, co można by czterolatkowi kupić, z czego ucieszyłyby się wasze przedszkolaki, piszcie śmiało.

0 komentarze:

Prześlij komentarz