25.09.2015

Urodziny w stylu Krainy Lodu

Tematyczne urodziny to chyba standard wśród dzieci w wieku przedszkolnym. Bohaterzy ulubionej bajki na torcie, talerzykach i balonach bez wątpienia wprowadzają oryginalny, radosny klimat. A jak urodziny, to i prezenty tematyczne są mile widziane.
Jako że u nas nadal trwa Elsomania, poszperałam trochę i znalazłam całe mnóstwo myślę że fajnych zabawek, z których bez wątpienia Martynka by się ucieszyła.


Kuchnia (klik), toaletka (klik), kosz piknikowy (klik), lodziarnia (klik), wózek (klik). Wszystko to z całą pewnością Martynka przygarnęła by z otwartymi ramionkami ;)) Poważnie zastanawiam się nad zakupem lodziarni - ma ona automat do kulek lodowych i myślę, że byłaby ciekawym rozszerzeniem do zabawy w sklep.



Zestawy do herbatki (klik). Metalowy, porcelanowy, lub prawdopodobnie plastikowy - zwany Bubble Tea. Ten myślę najwięcej radości by sprawił, bo ma bańki mydlane. Aczkolwiek mnie osobiście najbardziej przypadł do gustu porcelanowy.


Lalki, lalki i jeszcze więcej lalek...


Do wyboru śpiewające, gadające, pluszowe, jeżdżące.


Jedna z powyższych lalek na pewno znajdzie się wśród prezentów. Oczywiście Elsa. Choć ja bym chciała Kristoffa z serii Animators, ale przecież dla siebie nie kupię..


Figurki. Są one zawsze mile widziane, mamy ich mnóstwo ale z Krainy Lodu jeszcze żadnej.


 Latająca wróżka Elsa. Podobno lata jak się pod nią rękę trzyma (czy jakoś tak). Wizualnie nie bardzo mi podchodzi, te laleczki fruwające nie przekonują mnie jakoś, ale zapewne by się Martynka z takiej zabawki ucieszyła.


Hulajnoga, zjeżdżalnia, zestaw do piaskownicy. To raczej propozycje dla fanów bajki obchodzących urodziny w miesiącach wiosenno-letnich. Zjeżdżalnia niestety mała, a hulajnoga z dwoma kółkami z tyłu - czyli nie dla nas.


Interaktywny quiz, klocki, domino i puzzle. W naszych zbiorach znajduje się już to domino. Ciekawa jestem tego quizu, aczkolwiek myślę że będzie to identycznie to samo co mamy z Kubusiem Puchatkiem, więc nic specjalnego..


Gry i jeszcze więcej gier!
Mamy Olafa w beczce. Chciałam Monopoly Junior, ale chyba jeszcze za mała Martynka na to. Niemniej jednak na pewno kiedyś do naszych zbiorów trafi.


I znowu gry. Tego nigdy za wiele!


 Zestawy kreatywne. Kartonowy zamek Elsy do kolorowania, mozaika, zestawy do rysowania. Do wyboru, do koloru.


Zamek Elsy Lego. O tym myślałam, ale ostatecznie chyba nie znajdzie się na liście urodzinowych prezentów. Martynka jednak jeszcze chętniej sięga po Duplo niż zwykłe Lego. Ale co się odwlecze, jak to mówią - może za rok, o ile fascynacja Elsą nie minie ;))


Słuchawki. Dla przedszkolaka to raczej kiepski prezent, ale dla starszych fanów bajki jak najbardziej.


Znacie jakieś jeszcze zabawki czy też inne nadające się na prezent przedmioty z Krainy Lodu? :))

0 komentarze:

Prześlij komentarz