10.07.2016

Sos serowy, sos pomidorowy - 100% ekologiczne i naturalne

No, dobra trochę z tym tytułem przesadziłam, bo ekologiczne na pewno to nie jest - nie kupuję serów i pomidorów z półek eko ;) Niemniej jednak zrobione od podstaw w domu. A czy wiesz, że jeszcze jakiś czas temu nie potrafiłam sobie wyobrazić innego sosu niż ten z proszku, z paczki? Tylko on miał dla mnie smak. I w sumie zmieniło się to dopiero, gdy Martynka zaczęła jeść "nasze jedzenie".


A że Martynka bardzo lubi makarony, w miarę często je robimy. Najróżniejsze. Martynka najbardziej lubi z sosem szpinakowym. Ja najbardziej lubię z kurczakiem w sosie śmietanowo-pomidorowym. I w sumie w podobnym tonie jest poniższy makaron z klopsikami w sobie śmietanowo-pomidorowym, robi się go również stosunkowo szybko - wystarczy stworzyć kuleczki z mielonego mięsa z przyprawami jakie zwykle do mielonego dodajemy i usmażyć z każdej strony, a następnie dolać wody i dusić jakiś czas, by kolejno dodać śmietankę (18% do zup i sosów dodaję, ale można też słodką jak kto lubi) i przecier pomidorowy.


Za to na pierwszej focie - sos serowy. Najszybszy na świecie! Tarty ser na miseczce zalewamy kremówką, tak aby był w miarę równo kremówką przykryty, sól pieprz i do garnuszka. Jak się roztopi i połączy, to na makaron i zajadać. Szybko i bez chemii!
Polecamy, zamiast gotowców :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz