20.07.2016

Uwaga na wyprzedaż w Smyku!

Kiedy kilka dni temu na facebooku pisałam, jak bardzo smyk.com zawyża ceny książeczek dla dzieci które są rzekomo w promocji - (tu to zobaczycie), jeszcze miałam cień nadziei, że to pomyłka. Że to zwyczajny, ludzki błąd, że komuś się palem omsknął podczas wpisywania cen sprzed promocji. Ale Smyk się nie ustosunkował do tego. A ja, dzięki Wam odkryłam na ich stronie kolejne "wspaniałe" promocje i teraz przestrzegam - nie kupujcie u nich zabawek na promocjach!


Okazało się, że smyk.com kosmicznie zawyża ceny, lecz żeby było śmiesznie - te "po promocji" wcale nie są niższe niż w innych sklepach dostępne bez żadnej zniżki. I tak, poniższa kuchenka w większości sklepów internetowych kosztuje w okolicach 50zł. Bez żadnej wyprzedaży.


Podobnie sytuacja ma się z poniższymi zabawkami. A to tylko fragment, zaledwie mały wycinek "promocji" Smyka.






Dotychczas namiętnie zamawiałam ze Smyka ubranka dla dziewczyn z działu promocji. Choć pogorszył się ten internetowy sklep bardzo, odkąd Empik go sprzedał jest dużo gorsza komunikacja, duże opóźnienia w wysyłce, anulowanie części zamówień ni stąd ni zowąd, to jakoś zawsze coś tam kupowałam. Teraz przestaję to robić - dla zasady. Nie będę wspierać oszustwa i robienia klientów w balona. Żegnaj Smyku!

0 komentarze:

Prześlij komentarz