27.09.2016

Co Martynka dostanie na urodziny?

Wielkimi krokami zbliżają się piąte urodzinki Martynki. Pięć lat. To już taki poważny wiek. A jednak nadal małe dziecko, które na pierwszym miejscu stawia zabawę. A jak urodziny, to muszą być prezenty. Nie da się inaczej :) Pokażę Wam więc dziś, co Martynka dostanie.

Zamek Elsy Lego - klik. Myślę, że się z niego bardzo ucieszy.


Monopoly Junior Frozen - klik. Z tego ja się cieszę najbardziej :) Uwielbiam Monopoly i czekałam niecierpliwie, aż Martynka dorośnie do niego. Mam nadzieję, że da radę z grą, niby od pięciu lat jest, ale jak wiadomo różnie z tym bywa. Przekonamy się niebawem.


Biblioteka Twilight Sparkle - klik. Martynka kolekcjonuje kucyki, duże i małe, pluszowe i plastikowe, a tą biblioteczkę sama chciała. I tylko o niej wie, więc jak zobaczy resztę prezentów będzie radość maksymalna!


Lalki Equestria Girls - klik. A poza nimi pluszowe kucyki - klik i figurki - klik. Mam uszykowane dwie lalki, dwa pluszaki, w czwartek idziemy z Oli po dwie figurki, żeby było równo ;) Będzie radość, oj będzie.


Klocki Maple - mają w przedszkolu, podobno uwielbiają się nimi bawić, Martynka często opowiadała co z nich budowali i że chciałaby takie mieć w domu, no więc będzie miała. Mam nadzieję, że 200 sztuk wystarczy? Zobaczymy ile z tego da radę budować :)


No i to by prawdopodobnie było na tyle. Po urodzinach na pewno na instagramie (klik) fotki się pojawią, więc jakby coś miało jeszcze być, to tam zobaczycie :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz