03.11.2016

Poczuj Magię Świąt..?

Listopad. Dzień 3 - deszczowy, wietrzny pochmurny.. Wracamy z Oli do domu po zawiezieniu Tin do przedszkola, włączam tv jak co rano do śniadania, Oli w krzesełku konsumuje orkiszową bułeczkę, ja robię herbatę.. I nagle patrzę - a w tv Święta.


Aż cofnęłam z niedowierzaniem te reklamy i zdjęcia zrobiłam! Może moja pamięć zawodna, może to tak co roku już o tej porze? Ale wydaje się bardzo wcześnie jak na świąteczne reklamy... 
A na dodatek - można już oglądać świąteczne, prezentowe, zabawkowe katalogi niektórych sklepów. Ledwo 1 listopada minął, już się zaczyna świąteczny szał. Pewnie prędzej czy później w niego wpadniemy, ale póki co czekamy jeszcze na 11 listopada - i rogale!


A tymczasem, coś mnie rozłożyć próbuje, jakieś choróbsko paskudne, biorę tablety, herbaty z cytryną hektolitry i wskakuję pod koc kiedy się da. Oli prawdopodobnie przestawia się na jedno spanie, więc godzinkę jeszcze na wygrzanie się mam. Tak mniej więcej. Oby nie było tak, że skończę to pisać i się obudzi...

0 komentarze:

Prześlij komentarz