10.11.2016

Świąteczne gazetki z zabawkami

...czyli to, co lubię najbardziej w tym całym przedświątecznym, acz jeszcze listopadowym czasie! :) Bo gdy w gazetkach pojawiają się zabawki w otoczeniu choineczek, bombeczek i innych, to już wiadomo że na pewno się zaczęło. Że zaczęło się świąteczne odliczanie...


Tak samo jak kiedyś niecierpliwie się wyczekiwało tego Mikołaja z prezentami, tak teraz ogromną przyjemność sprawia mi kupowanie zabawek dziewczynom. Jestem pewna, że wiele z Was też tak ma :) Ten dreszczyk emocji przy rozdzieranym papierze, bo za chwilę będzie słychać okrzyki radości. Kocham to! A że u nas praktycznie wszystkie okazje się nałożyły na koniec roku, bo i urodziny dziewczyn i święta, to przez poprzedzające miesiące wrzucam na ten cel do skarbonki różne sumy, żeby móc poszaleć z prezentami. I zaraz się zacznie - kupowanie. Już mam co nieco upatrzone w Biedronce i Lidlu, mam nadzieję że uda się kupić i nie będzie na otwarciu walki i pustych koszy... Pojedziemy później, więc oby zostawili nam coś :)
Ale przejdźmy do meritum, gdyż dziś chciałam Wam pokazać cóż takiego będzie można w tym roku upolować w sklepach.

Na początek Lidl. Już w nadchodzący poniedziałek będzie można kupić tam w dobrej cenie kalendarz adwentowy Kinder. Mam w planach po niego pojechać. A od czwartku 17 listopada prawdziwe szaleństwo: drewniane zabawki! Jak tak patrzę, to w większości będzie to co rok temu i w poprzednich latach, więc jest to fajna okazja na powiększenie kolekcji. Będzie m.in drewniana kolejka, autostrada, port, lotnisko, autek całe mnóstwo, domek dla lalek, zestawy do kuchni, puzzle, klocki... Ogrom tego na prawdę. Ja sobie zapisałam cóż bym dla dziewczyn chciała, mam nadzieję że wszystkiego nie wykupią nam zbyt szybko.




Zabawki które będą w Lidlu zobaczyć można w tej gazetce - KLIK

Teraz Biedronka. Tutaj oglądać możemy pełnowymiarowy katalog z zabawkami i innymi prezentami, nie tylko dla maluchów ale też dla starszych dzieci, dla całych rodzin nawet. Ja planuję zakupić chodzącego konika Kiddieland (jakieś 30zł taniej jest niż w internecie znalazłam) oraz zestaw Lego Friends dla Tin (też około 20zł tańszy niż w internecie). Muszę się ograniczać, bo jednak studni bez dna w portfelu nie mam :) Ale najchętniej kupiłabym tego więcej, bo Biedronka jak co roku ma fajne, firmowe zabawki w dobrych cenach. Lalki Equestria Girls śpiewające, drewniane zabawki (w tym świetna gra balansujący jeżyk, gdybyśmy nie miały podobnego żółwia to bym kupiła na bank dla mojej Tin-jeżyka), puzzle i gry, koniki na biegunach i jeździki (ten z Krainy Lodu kusi, oj kusi...)



Zabawki w Biedronce dostępne będą już od nadchodzącego poniedziałku, ale nie wszystkie od razu - niektórych dopiero 5 grudnia można się spodziewać w sklepach. Dokładną ofertę oraz daty poznacie w gazetce, którą ja porwałam ze sklepu jak tylko ją ujrzałam, a jeśli nie macie jej w rękach to tu wersja online - KLIK

Tesco. Gdybym miała go gdzieś w pobliżu, wybrałabym się po samochód z lalką Barbie, albo Elsę która śpiewa i świeci...



Gazetka Tesco tu - KLIK

Smyk - tu przy pierwszym spojrzeniu w oko wpadła mi nasza Barbie Tajna Agentka w bardzo niskiej cenie (w porównaniu do tego za ile ją kupowałyśmy), a Tin chciałaby Barbie z latającym kotem dla siebie i matę z Bebo dla Oli - czy mają one tu dobrą cenę? Muszę się temu przyjrzeć bliżej. A całą gazetkę Smyka zobaczyć możecie tu - KLIK.

O nie, matę Bebo zdecydowanie lepiej kupić w Selgrosie ;) Tu na pewno planuję zakup Pociągu Przyjaźni z My Little Pony, niższej ceny na niego nie widziałam nigdzie. Wpadł mi jeszcze w oko domek Wader, figurki Mini Equestria Girls i lalki Anna i Elsa. Ale to raczej pozostanie w sferze "wpadły mi w oko i tam pozostaną" ;)


Cała oferta Selgrosu tu - KLIK.

W Carrefourze jest nasza Lucy, jednak nie polecam Wam jej za taką cenę. Jej recenzji szukajcie na dniach na naszej stronie drugiej. Za to chętnie kupiłabym dla Oli zjeżdżalnię z samochodzikiem, albo tą lampkę tęczę - ją Tin by z pewnością sobie przywłaszczyła od razu. Jest tu cała masa fajnych lalek dla dziewczynek-przedszkolaków, no i nasza Lodziarnia z Krainy Lodu - ją polecamy :) Podobno w dobrej cenie są tutaj drewniane kuchnie i wielkie drewniane domki dla lalek, ale nie porównywałam z innymi gdyż nie planuję ich zakupów. Ale możecie zobaczyć je w tej gazetce - KLIK.

Na koniec Auchan. Tu w oko mi wpadł nasz Buckaroo, czyli popularna przed laty gra zręcznościowa zwana Rodeo - gdy my kupowaliśmy był on sporo droższy niż teraz jest tutaj. Jest też nasza mata z modelami z serii Tomek i Przyjaciele - jej recenzji szukajcie na naszej stronie. Gdybyśmy je nie miały, kupiłabym bez zastanowienia.
Całą gazetkę zobaczycie tu - KLIK.


I to tyle. Tegoroczne przedświąteczne promocje na zabawki już się rozpoczęły! Ja je uwielbiam i co nieco planuję kupić. Ale pamiętajcie, że w przypadku firmowych zabawek trzeba zawsze porównać ceny w kilku miejscach, bo niekoniecznie wszystko jest faktycznie w danym sklepie w dobrej cenie.


0 komentarze:

Prześlij komentarz