08.03.2017

W pokoiku na stoliku...

Pokój dziewczyn to miejsce, w którym spędzamy sporo czasu. Mamy tam duży dywan do zabawy, no i mnóstwo zabawek rzecz jasna. Na prawdę mnóstwo. I jak spojrzałam sobie na zdjęcia, które pokazywałam dwa i pół roku temu, to z lekka przeraziłam się tym, co panuje w pokoju teraz ;)


Niedawno na fanpage pisałam o ciężkich łóżkowych decyzjach... Latem trzeba będzie zacząć myśleć o biurku, bo zerówka od września. Teoretycznie Oli mogłaby spać w swym łóżeczku jeszcze z rok co najmniej, ale chciałabym na jesień pomyśleć już o czymś innym. Piętrowym prawdopodobnie. Bo jednak miejsca do zabawy dziewczyny potrzebują sporo, a biurko + dwa łóżka zajmą sporo przestrzeni. Przestrzeni, która już i tak jest ograniczona przez regały z zabawkami. Oj doszło tego sporo :) Mimo, że - choć to może wydać się dziwne i możecie nie uwierzyć, nie kupuję ostatnio na okazje dziewczyn wcale dużo zabawek. Tylko na Gwiazdkę szalejemy, a tak to raczej się powstrzymuję na imieniny czy inne święta.


Wciąż się nie mogę zabrać za gruntowny przegląd zabawek i książek, przechodząca dość silny lęk separacyjny Oli notorycznie czepia się mych nóg i nie mam jak tego zrobić.. Zabawki, które ona brać może już dawno uporządkowane, ale reszta leży i czeka. Na lepsze czasy.


Także za pokój dziewczyn biorę się w okolicach lata. Będzie malowanko (chciałabym białe ściany, tylko czy Tin się zgodzi), będzie biurko i prawdopodobnie piętrowe łóżko. A póki co kolekcjonujemy już dodatki. Trochę ich mamy - aniołki na ścianę, zdjęcia w białych ramkach, a ostatnio dołączyły obrazy na płótnie. Ale nie takie zwykłe - bo sama je zaprojektowałam.


Personalizowane serduszka, na które "przepis" znaleźć można w internecie. Są nawet specjalne strony do ich tworzenia. Ja je zrobiłam zupełnie samodzielnie. Byłam tak zadowolona z efektu, że koniecznie chciałam je mieć nad dziewczynkowymi łóżkami. Ale... zabrakło mi pomysłu, w jakiej postaci one by się na ścianie miały znaleźć. Wywołanie jako zwykłe zdjęcie dość kiepsko by wyglądało... Aż pewnego dnia wpadłam na genialny pomysł - obraz na płótnie! I oto są. Ja myślę, że prezentują się bardzo fajnie, a co myślisz Ty? :)


Obrazy na płótnie własnego projektu (i nie tylko! Bo są też do wyboru fototapety, naklejki, plakaty, obrazy w ramach) można zamówić w sklepie Foteks. Bardzo miło zaskoczył mnie czas realizacji zamówienia - myślałam, że potrwa to dużo dłużej, a przyszły ekspresowo. Poza opcją wydruku z własnego zdjęcia, w sklepie jest do wyboru cała masa gotowych wzorów, czy to do pokoju dziecięcego, czy innego pomieszczenia w domu.



Rzut oka na obrazy także w filmie:


----------
Obrazy: Foteks
Meble: Ikea,
Świecące kule: Biedronka


0 komentarze:

Prześlij komentarz